PIM
Leer wat Whaling precies is, hoe het werkt en hoe bedrijven zich hiertegen kunnen beschermen in deze blog.
CTS IT onderscheidt zich op IT-ondersteuning, dit wordt in de markt meer en meer als een commodity dienst gezien. Daarbij gaat het doorgaans om het leveren van technische kennis, van waaruit continuïteit wordt geboden op de bestaande situatie. Bij CTS IT doen we het anders.
ADVIES EN IT-ONDERSTEUNINGCTS IT is geen techneutenclub. Onze expertises zijn uiteraard de basis, maar de focus van onze dienstverlening zijn onze relaties. Relaties waarmee we een strategisch partnership zijn aangegaan, van waaruit we ‘jouw IT-bedrijf’ zijn. Het bedrijf dat actief met je meedenkt, jou en je stakeholders begeleidt en je medewerkers voorziet van flexibele ICT-faciliteiten.
Onze houding vind je om te beginnen terug in onze naam, dat staat voor Connect, Treasure, Simplify. Ofwel, onze mensen verbinden, koesteren én vereenvoudigen.
Wij zien de noodzaak tot digitale transformatie, om relevant te blijven in de markt. Met de inzet van moderne digitale middelen, heb jij de mogelijkheid te innoveren en nieuwe businessmodellen te ontwikkelen.
Vanuit ‘de 5 stappen van CTS IT nemen we je mee in de transitie, waarbij we het tempo afstemmen op jullie onderneming.
We leren jullie organisatie kennen en begrijpen, zowel persoonlijk als zakelijk. Uiteraard zijn jouw bedrijfsdoelstellingen ons bekend.
Onze mensen geven jullie passend advies en begeleiding over de omgeving als geheel. Jouw persoonlijke klantcoördinator vanuit zijn helikopterview (gericht op de doelstellingen), de engineers specifiek op de technische inhoud.
Onze Servicedesk engineers zorgen voor dagelijkse ondersteuning. Dit zijn techneuten die bekend zijn met gebruikersvragen, kunnen communiceren én zijn in staat adequaat te ondersteunen.
Hier gaan we pas echt los op het gebied van gebruikersadoptie en vervolgens de eigenlijke transformatie.
We zorgen – samen met professionele trainers – dat gebruikers zich comfortabel voelen met de moderne ICT-middelen, waarmee we de vitaliteit weten te verhogen. Ze leren deze maximaal in te zetten voor hun werkzaamheden. Met een rapportage over het daadwerkelijke gebruik van de faciliteiten, kunnen we het adoptieproces op elk moment bijsturen.
De transformatie zelf. Nu realiseer je samen met alle betrokken partijen (denk ook aan software-leveranciers) de daadwerkelijke creatie van waarde. Hoe dan? We begeleiden je bij het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen. Uiteindelijk is dit de meest waardevolle stap, je resultaten worden zichtbaar en dat succes kunnen we met elkaar vieren!
“Bij CTS IT zijn ze transparant, ze weten waar ze over praten en gaan geen uitdaging uit de weg”
ICT aanspreekpunt - HAVÉ Verwarming
Bekijk deze caseWij weten hoe ingewikkeld IT kan zijn, daarom is een toegankelijke Servicedesk essentieel voor het vertrouwen van jullie medewerkers. Onze mensen begrijpen dan ook dat het niet de juiste technische kennis is waarmee we het verschil maken, maar vooral onze benadering.
Wij geloven dat je altijd en overal de vrijheid moet hebben om te werken én leven zoals jij wil. Daarvoor zijn onze veilige en eenvoudige IT-oplossingen bedacht: om jouw leven leuker en succesvoller te maken.
Heb je vragen, wil je weten welke IT-oplossingen wij bieden? Of wil je gewoon graag in gesprek met de experts van CTS IT?