Token phishing
Leer hoe token phishing werkt en ontdek hoe phishing-resistant MFA je organisatie beschermt tegen deze geavanceerde vorm van cybercriminaliteit.
Bij CTS IT streven we er continu naar om onze dienstverlening te optimaliseren en transparant te houden voor onze partners. Ons Service Level Management (SLM) Dashboard speelt daarbij een cruciale rol. Het biedt onze partners diepgaand inzicht in de prestaties van onze dienstverlening, met uitgebreide rapportages en analyses. Ons doel is om jullie niet alleen te informeren, maar ook om proactief advies te geven om de effectiviteit van onze services te maximaliseren.
Lees snel verderOns SLM Dashboard is een krachtig hulpmiddel dat continu inzicht geeft in de prestaties van onze dienstverlening. Het dashboard biedt gedetailleerde rapportages en analyses over diverse aspecten van de afgenomen services, zoals ticketanalyses, securitymeldingen, apparaatbeheer, gebruikersbeheer en back-up. Met deze informatie kunnen jullie de actuele situatie van de IT-omgeving en abonnementen monitoren, evenals de prestaties van onze dienstverlening evalueren. De analyses helpen bij het identificeren van verbeterpunten en bieden een basis voor procesverbeteringen en extra instructies aan gebruikers.
In lijn met ons streven naar voortdurende verbetering, hebben we onlangs weer diverse updates en nieuwe functionaliteiten aan het SLM Dashboard toegevoegd:
1. Facturering van Microsoft Azure Plan: vanaf nu kunnen jullie inzicht krijgen in het gefactureerde verbruik van het Microsoft Azure Plan direct vanuit het SLM Dashboard. Dit stelt jullie in staat om analyses uit te voeren en te achterhalen welke onderdelen van de Azure omgeving de meeste kosten genereren. Hierdoor houden jullie meer grip op de besteding van het IT-budget.
2. Filteropties in gebruikersrapporten: diverse onderdelen van het dashboard zijn nu voorzien van knoppen die specifieke filters activeren. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om de lijst met gebruikers te filteren op basis van inactieve gebruikers die toch over toegewezen Microsoft-licenties beschikken. Zoiets helpt natuurlijk bij het optimaliseren van het licentiegebruik en daarmee de kostenbeheersing.
3. Uitgebreide gegevens in apparaatbeheer: de lijst met systemen in het onderdeel apparaatbeheer is uitgebreid met extra gegevenskolommen. Naast hardwaredetails zoals CPU en geheugen, kunnen nu ook de exacte versies van de besturingssystemen worden ingezien. Dit biedt een gedetailleerd overzicht van de apparatuur en helpt bij het beheer en de planning van hardware-upgrades. Zoals alle overzichten, is deze lijst te exporteren, zodat je vervolgens zelf nog extra analyses kunt uitvoeren vanuit bijvoorbeeld Microsoft Excel.
4. Overzicht van losse overeenkomsten: naast het inzicht in maandelijkse abonnementen, biedt het SLM Dashboard nu ook een overzicht van losse overeenkomsten. Dit omvat bijvoorbeeld de langlopende contracten op hardware en evenuele afgenomen SSL-sleutels, waardoor nu vrijwel alle terugkerende kosten zichtbaar zijn. Deze nieuwe functionaliteit maakt het beheer van contracten eenvoudiger en zorgt voor een vollediger beeld van jullie IT-kosten.
Met deze nieuwe functies in ons SLM Dashboard willen we jullie nog beter ondersteunen in het beheren en optimaliseren van de IT-omgeving. Hebben jullie vragen over de nieuwe mogelijkheden of willen jullie bespreken hoe deze updates specifiek binnen jullie organisatie toegepast kunnen worden? Neem dan contact op met onze BI-specialist Arjan van Loon, of met jullie Klantcoördinator. Zij kunnen met jullie meedenken hoe het dashboard het meest optimaal in te zetten voor inzicht en het beantwoorden van jullie vragen over de IT omgeving en onze dienstverlening vanuit CTS IT.