van CTS-IT
Digitale transformatie is een term die je veel ziet op onze website. Onze collega Arjan van Loon vertelt wat de 5 helderen stappen van CTS-IT precies inhouden.
We leren jullie organisatie kennen en begrijpen, zowel persoonlijk als zakelijk. Uiteraard zijn jouw bedrijfsdoelstellingen ons bekend.
Onze mensen geven jullie passend advies en begeleiding over de omgeving als geheel. Jouw persoonlijke klantcoördinator vanuit zijn helikopterview (gericht op de doelstellingen), de engineers specifiek op de technische inhoud.
Onze Servicedesk engineers zorgen voor dagelijkse ondersteuning. Dit zijn techneuten die bekend zijn met gebruikersvragen, kunnen communiceren én zijn in staat adequaat te ondersteunen.
Hier gaan we pas echt los op het gebied van gebruikersadoptie en vervolgens de eigenlijke transformatie.
We zorgen – samen met professionele trainers – dat gebruikers zich comfortabel voelen met de moderne ICT-middelen, waarmee we de vitaliteit weten te verhogen. Ze leren deze maximaal in te zetten voor hun werkzaamheden. Met een rapportage over het daadwerkelijke gebruik van de faciliteiten, kunnen we het adoptieproces op elk moment bijsturen.
De transformatie zelf. Nu realiseer je samen met alle betrokken partijen (denk ook aan software-leveranciers) de daadwerkelijke creatie van waarde. Hoe dan? We begeleiden je bij het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen. Uiteindelijk is dit de meest waardevolle stap, je resultaten worden zichtbaar en dat succes kunnen we met elkaar vieren!