Wat is je functie en wat doe je precies?
Ik ben nog niet zo lang in dienst bij CTS IT. Ik werk nu 10 maanden als Klantcoördinator, adviseer ik onze klanten en ben ik de verbindende schakel tussen hen en onze engineers.
Ik bouw nu veel meer aan relaties met de klanten mijn dan ooit te voren.
Wil jij ook relaties opbouwen met je klanten?Ik ben nog niet zo lang in dienst bij CTS IT. Ik werk nu 10 maanden als Klantcoördinator, adviseer ik onze klanten en ben ik de verbindende schakel tussen hen en onze engineers.
Naast mijn werk zijn mijn passies motorrijden en motor- en autoreizen maken. Dat doe ik graag samen met mijn vrouw. Ik organiseer voor de club waar ik actief ben jaarlijks een motorvakantie en meerdere dagtochten. Ik rij graag door de Alpen waarbij de Dolomieten mijn favoriet is. Dit jaar staat Schotland op mijn lijst om te verkennen. Naast dit alles zit ik ook graag op mijn mountainbike om o.a. de single tracks van de Utrechtse Heuvelrug te klimmen.
Hoe is het om hier te werken? Hoe ziet je gemiddelde werkdag eruit?
Mijn werk bij CTS IT is wat je noemt veelzijdig. Als klantcoördinator ben je letterlijk de spin in het web tussen de klant en je eigen beheerorganisatie. Ik adviseer mijn klanten met oplossingen, help hen en mijn collega’s bij de implementatie en houd maandelijks contact met de klanten in de vorm van SLM-gesprekken. Voor de klant is dit geweldig, want die heeft maar één contactpersoon, en voor mij is het dynamischer dan ooit. Geen dag is hetzelfde, ik plan mijn eigen tijd in en ben eigenlijk mijn eigen ondernemer binnen CTS IT.
Ik zocht een werkveld waar ik meer kon doen dan alleen ‘IT verkopen’. Met mijn rol als klantcoördinator heb ik dit gevonden, meer dat! Ik bouw nu veel meer aan relaties met mijn klanten dan ooit te voren.