CTS assist

De service die altijd beschikbaar is en alle standaarden overstijgt

  • Optimale ondersteuning door onze specialisten.
  • De beste opties voor beheer en responstijden.
  • Een SLA dat zit als een maatpak.
Het CTS assist concept

Je wilt betrouwbare, beschikbare en veilige kantoorautomatisering. Daar ben je ondernemer voor. Meebewegen met je klanten en je markt… dat is je dagelijkse praktijk. En dat vraagt om soepele IT-ondersteuning. Met een flexibele en servicegerichte houding. Die hebben wij voor je.

Onze engineers en servicepakketten ontwikkelen continu mee met jouw bedrijf. Precies wat je nodig hebt. De juiste service is altijd beschikbaar en overstijgt alle standaard opties.

SLA is de basis

Wat we voor je doen en hoe we dat aanpakken, leggen we zorgvuldig voor je vast in een SLA, een service level agreement. Met de ‘s’ van serious business, want dat is het wel. Een SLA is een formeel document waaraan we allebei rechten kunnen ontlenen. Het voorkomt onduidelijkheden en je weet precies wat aan elkaar hebben. Het is heel belangrijk dat we de SLA samen goed doorspreken. Want het is het fundament onder onze samenwerking.

Voor elke dienst binnen een SLA zetten wij allebei onze handtekening. Zo laten we zien dat we de samenwerking uiterst serieus nemen. We verbinden ons.

Tot in de puntjes

Elke dienst die wij voor jou beschikbaar maken, bespreken wij tot in de puntjes. We maken gedetailleerde afspraken over de beginsituatie en over het eindresultaat. Heldere KPI’s horen daarbij: wie is waarvoor verantwoordelijk en eventueel aansprakelijk? Wie communiceert met wie als opdrachtgever en als opdrachtnemer? Binnen welke randvoorwaarden werken we? Wanneer is het goed? En wanneer is het klaar?

We omschrijven alles zo helder en precies mogelijk. Dat is met een reden. Want alleen dan kunnen we je zo goed mogelijk helpen op het moment suprême. En alleen dan kun jij ook precies zien wat we voor jou doen en hebben gedaan.

Beste opties voor support

Met CTS assist heb je bij ons een service level agreement dat zit als een maatpak. Met de beste opties voor beheer, onderhoud, responstijden en tijdvensters.

  • CTS workplace Support 8x5
  • CTS workplace Premium Support 24x7
  • CTS guard Premium Support 24x7
  • CTS link Support 8x5
  • CTS link Premium Support 24x7